TYPE

1,85 m
Delfzijl
NW 6 richting Borkum
De eerste eigenaar was Dhr. J. van der Berg en het schip heeft altijd een vaste ligplaats in Muiden gehad. Het schip was toen TRINTEL II genaamd. Dhr. van der Berg heeft veel wedstrijden met het schip gezeild en vele prijzen gewonnen.
Wij hebben het schip in augustus 2006 overgenomen. Het eerste jaar is het onderwaterschip geheel behandeld uit voorzorg, de motor opnieuw opgesteld en het beslag geheel herplaatst. Het tweede jaar heeft de romp een extra poetsbeurt gehad en is het houtwerk geheel opnieuw gelakt. Afgelopen winter is het interieur geheel kaal geweest en opnieuw gelakt. Het interieur is nog geheel in oude staat. Ook nu wordt het schip nog regelmatig gebruikt voor de wedstrijden en wint nog steeds prijzen. Verder worden er vakanties mee gemaakt naar Denemarken.
wedstrijd op rivier de Eems
in het Kieler kanaal