WELKOM OP DE WEBSITE VAN DE SPARKMAN & STEPHENS ASSOCIATIE NEDERLAND

Stacks Image 0
De S & S Associatie is een wereldwijde groep van eigenaren welke een voorliefde delen voor de zeer fraaie, snelle en zeewaardige schepen ontworpen door de wereldberoemde New Yorkse scheepsarchitecten, Sparkman & Stephens Inc. De associatie is opgericht tijdens de Cowes Classic Rally in 1993 door vier zeer toegewijde eigenaren van schepen ontworpen door S & S en heeft zich daarna uitgebreid over eigenaren in de hele wereld.
De Nederlandse afdeling telt momenteel 44 leden met 30 schepen, waarvan een tweetal nog in aanbouw. Het lidmaatschap staat open voor eigenaren van alle door Sparkman & Stephens ontworpen schepen. Per jaar worden meerdere bijeenkomsten georganiseerd, zowel met als zonder boten. Elk jaar wordt ergens in Europa een algemene ledenvergadering gehouden, welke door vele schepen en/of leden uit heel Europa bezocht wordt.
RapidWeaver Icon

Made in RapidWeaver